Friday, March 23, 2012

Tutiey Ku Hilang

aku ada beli sekor kura2 minggu lepas. punya la excited sebab nak pasangkan dengan TUTIS KU SAYANG yg ada kat kampung. aku pun beli la sekor kura2 betina. nama dia TUTIEY. TUTIS's bride to be. TUTIEY ni agresif daripada TUTIS. dia suka main panjat2. aku letak TUTIEY dalam bekas n selalu jemur bawah cahaya matahari. dia suka macam tu... tapi aku ada jugak fikir. macam mana dia nak kawan dengan TUTIS sebab TUTIS dah besarrr. persoalan tu aku biaq pi dulu n aku pun buat hari2 aku macam biasa. ni la gambar2 TUTIEY yang aku sempat rakam...wuuuu



TUTIEY

dan TUTIEY

TUTIEY lagi...brrrr

dan lagi....(nyorok2)

betina rupanya....

tapi...(meh nak habaq cita sediihhh)..TUTIEY dah hilang sejak 18/3/2012 aritu. aku tak tau la dia hidup ke mati sekarang ni. huuuuuuu....sedih. dah puas aku cari. cengkerang dia pun aku tak jumpa jugak. walau kat mana pun kau pergi TUTIEY, kau tetap aku kenang :') at least aku pernah jaga dia untuk dua minggu. dah tak ada jodoh dia ngan TUTIS kn. nak wat camnerr. aku doakan kau bahagia ok TUTIEY.. :)



<3 u my TUTIEY yg nakal2 baik




Best Blogger Tips

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...